tisdag 24 november 2009

Åh, va go han är!

Anders från DHR höll sig på den Svenska sidan av Östersjön, han drällade inte runt med båten sin nere vid Gdansk i Polen, som kärringerna Bengt och Råger från Trekånten gjorde. Anders fick sin belöning och kunde efter stora besvär landa sin andra gädda. Här ses Blind - Anders med sin fina Gädda, en fin fisk på hela 9,5 kilo och den nappade över ett av Anders Jerkbaits. Jag vet inte vilken modell eller vilken färg hans bete hade, det vet han inte själv, då han ser dåligt. Jag gratulera honom och lyfter på kepsen och bugar mig, jag snodde bilden från Bengans blogg och om han blir hysterisk, så skiter jag i det, jag är van vid honom. Anders skall synas med sin fina gädda! Bengt kan fara åt helvete och han kan ta med sin klinkersläggaren ;-()

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.