måndag 14 december 2009

Dom växer Råger, dom blir stora Råger och till slut tar dom dig Råger!

Mr. Måre! Du måste förstå att dessa kräk växer så det knakar och dem äter allt och jag menar allt, inget går säkert i dessa håriga djävlars närhet. Dem äter varann och blir så här stora, tänk dig tanken 500.000 stycken i Bänkts trädgård och dem är på väg mot dig och ditt hus? Varför sitter det så många i rullstolar Råger? Det är delar av befolkningen som har slagits, krigat och överlevt attacker från dessa! Jag vet att det är en otäck bild Råger och du får titta på den med en vuxen som hållar handen, denna är liten i förhållande till hur dem kan bli om dem får tillräckligt med föda och du är varnad. Jag ska också passa att varna Bänkt! Denna bor under lilla danshaket i Risse och den acceptera inte längre att du är på den platsen! Den har en bror som precis kommer under plattan nu var det är lågt vatten och den är inte att leka med. Jag tror att dessa kräk kallades Bävlingar under 17oo - talet, det handlar inte om Nybrokryddor och lite hampa Råger, denna tog hela baitbagen och svalde den och den hann inte över spången, innan den sket ut dragkedjan och ett handtag med kardborre! Tänk på alla kulvälta träd och stubbar som finns i gölen, dem har tänder och jag tror att Gillette har lite idéer att hämta när det gäller att raka sig!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.