onsdag 21 mars 2012

Slynan, Daltons och Sville, alla är laddade!

Den kommande helgen är det Pike Tournament i Kalmar, en större gäddfisketävling och dessa bandidos är fulla av adrenalin, fiskefeber och kaxigheter inför detta evenemang.

Jag förstår dessa grabbar och jag håller tummarna för dem, så hårt jag kan, men vem av dessa ska lyckas dra den längsta slipsen i sundet?
Ska det blir min eviga plåga, Slynan från Trekånten, som dra det längsta strået ...öh förlåt slipsen och komma hem till den vackra med en massa pengar?
Eller ska det bli Sville, en gäddmagnet av stora mått, som tar hem det hela? Jag hoppas, han behöver det.
Eller denna kaxiga herre, som slog hastighetsrekord för bil och båtvagn förra året? Dem svarta sträcken i asfalten sitter kvar din fan!
Eller kanske brodern Jonas Josefsson slår till och bankar upp en krokodil på 120 cm, jag håller på dessa boyz och hoppas det går bra för dem
Mitt tips är att dessa 4 - play (förspel) kan vara en bidragande orsak till en vinst eller blir det Buster Jerk som går av med segern?
Det handlar inte om tyngsta gäddan under denna tävling, det handlar om längsta gädda, så varje centimeter är viktig, under de två dagar detta jippo utspelar sig.
Bara så du vet Bengt, det handlar som sagt om längden och jag ser direkt här, att du är chanslös, ingen längd = ingen vinst ;-)

Jag ser även att ditt påstådda six pack har blivit till One Gallon Of Beer! Herre min je, jag måste ringa den vackra, detta går inte .... vad har hon i grytorna? ..... inte ens svart klädsel hjälper längre ... Oh my God!

Good Luck to all of you!  .... och Bengt sköt dig nu, jag finns i Kalmar med mina vicesheriffar och vi kan snabbt hämta dig ....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.