måndag 12 mars 2012

Flöten från Stefan Jarl.

Denna kille från Motala, tog mig lite på sängen faktiskt, med ett mejl igår. Han hade blivit lite inspirerad av mina egna flöten och hade satt igång, en liten tillverkning i en liten skala.

Och vad fina de blev eller hur? Det visar bara att man kan fixa ganska mycket gör - det - själv och spara en massa pengar och till och med tjäna en slant, om man så vill.

Stefan har lite planer på gång och jag vill inte gå honom i förvägen, men jag är helt klart intresserad i dessa flöten för mitt gäddfiske och även till mitt karpfiske, var jag kommer att använda dessa som markerfloats.

Jag ska låta bilderna tala för sig själva, titta och bedöm detta strålande jobb...och Stefan, jag hör av mig ganska snart och antal, färger mm.




Visst är de fina och fräcka, det kommer vi inte ifrån och jag ska snart göra en liten beställning. Stort tack för bilderna Stefan .....  Jag är mäkta imponerad av dessa små konstverk!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.