fredag 20 december 2013

Wychwood Signature nappalarm.

Nu ligger det en recension på karpbloggen som handlar om dessa små och gedigna nappalarm, som är så späckade med features, så ta dig en titt, det blir inte bättre än så här.
Jag är totalt såld på dessa och det innan jag har använd dem i mitt fiske och jag ska göra det på söndag och återkommer med mera kring dessa nappalarrm, som endast kostar 198 kronor hos www.metebolaget.se 

Passa på nu medans dem finns kvar till detta pris, dem varar inte länge efter min recension och sen går priset nog upp till dem normala 298 kronor?
Jag beställde oljor från England och dessa kom på avvägar och sen dök dem upp, men i vilket tillstånd! De var spräckta lock mm och allt i en salig röra.

Jag fick rädda vad jag kunde och ringde sen till dem på förmiddagen och talade om att det mesta var sönder och jag får mina surt tjänade slantar tillbaka och sen fick jag en ursäkt.
Jag fick använda lite tomburkar och flaskor för att få lite ordning på grejerna. Dofterna var bra och det fanns en del fiskkötts bitar i oljorna, kanske bra eller inte, något vi får se i framtiden!

Jag testar väl dessa oljor i ån och dammen, som jag pratade om i förra inlägget och sen får vi se om gäddorna står på kö efter mina betesfiskar och det är väl lika bra att testa Signature larmen samtidigt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.