onsdag 11 december 2013

Detta gör mig oerhört glad och jag är stolt över att få vara med!

Följande text kunde jag läsa på metemagasinet.se och nu är det officiellt att jag är med på tåget och det gör mig både glad och stolt över att få vara med och skapa en tidning för oss metare. Stort tack för det grabbar och för den vackra texten här under, nu kör vi!
Det är självklart att Luis har en plats om man ska göra en Svensk metetidning. Det är svårt att hitta någon som kan mäta sig med hans erfarenheter  och den passion han har för fisket. Ni som har läst någon av hans bloggar predatorfishing my way eller carpfishing my way by Luis Rasmussen vet att Luis kan vända de svåraste utmaningar till ett lyckat fiske, mycket tack vare de metoder och knep han har lärt sig under 30 års ihärdigt fiskande.
Hans texter är ofta lättsamma med inslag av humor, men det finns en allvarlig ton och han tar sitt fiske på största allvar. Inget lämnas åt slumpen och noggrannhet är A och O för Luis.
 Vi på Metemagasin är glada att Luis hänger med på detta projekt, vi vill tillsammans med våra skribenter och läsare utveckla metet i Sverige så att fler inser vilken livsglädje det kan ge tillbaka.
Vi hoppas ni hänger med oss i vår och framöver, idag är det åtta veckor kvar tills första numret dimper ner i butikerna.
Vi har aldrig längtat till våren så mycket som nu, men så länge kan ni följa vår nyhetsuppdatering på hemsidan eller länka er in till Luis bloggar och redan nu ta del av hans lärande texter.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.