torsdag 31 januari 2013

D.A.M Ismete - bag för 6 tacklade spö.

Ganska länge har Pär och jag letat efter en bag som klarar 2 - delade 10 fots spö, mest för att skydda våra Wychwood Agitatorspön och jag hittade denna ismete - bag hos www.sportfiskeprylar.se
150 cm lång och den tar 6 stycken färdigtacklade ismetespö och tillverkaren är tyska D.A.M. 2 bärremmar och fack för banksticks och ytterligare ett fack för småsaker. Finns även i en 130 cm variant, priset är 395 kronor och jag bifogar sportfiskeprylar.se egen text:

Denna väskan passar bäst till BFT och Fladen ismetespön som är 130cm långa. Har du Rauma, wiggler eller andra spön som är 120 cm ska du ha den väskan som är 130 cm. Suverän väska för ismetet och rymmer 6 stycken tacklade spön upp till ca 150 cm!

Försedd med ryggsäcksremmar för att få händerna fria vid transport. Sidofickor för rigbins, ismeteställning, vippor mm. Otroligt populär produkt som underlättar både vid fiske samt förvaring av ismeteutrustningen så det inte blir "plockepinn". Väskan är 150cm lång så alla typer av ismetespön får plats.

Nu är det dags för röstning av Sveriges bästa blogg och det sker på: http://fisheco/sportfiskeblogg-2012/, jag hoppas att ni röstar och jag tackar på förhand för era eventuella röstar på mina bloggar som båda er med i denna tävling. Tack!

1 kommentar:

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.