söndag 20 januari 2013

Bra handskar för isfisket!

Jag har två problem, det ena har jag löst och det andra består nog hela livet! Jag har stora händer, så pass stora att mina berömda "polare" undrar hur jag kan knyta mina knutar och göra fina slimmade riggar och gäddtackel - jodå schysta klubben finns överallt och även dess medlemmar!
JULA har dessa arbetshandskar, som är fingerlösa och det finns upp till storlek 12, vilket passar mig bra. Handsken sitter otroligt skönt på handen och den är väldigt smidigt och faktiskt också varm, det är på ovansidan av handen kylan tränger in och fördärvar ditt fiske.

Priset är runt en 100 - lapp och det är dessa handskar verkligen värd, bra värme och du kan fiska med dem utan att dessa är i vägen och du får ett riktigt bra grepp om spöet också.

Handskarna är lite töjbara och med kardborrelåsningen runt handleden kan du täppa till, så inte vinden kommer in, en mycket bra handske för isfisket och jag är nöjd, de fungerar även om du spelar piano eller dragspel ;-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.