lördag 7 maj 2011

Liljan slår till igen!

Man ser det i blicken, dem orakade kinderna, klädslen, han är obevecklig den gode Liljequisten! Jag fick ett mejl tidigare om att han skulle ta mig på orden: - Bara över bron, den stora väntar på dig! Liljan lyssnade och drog iväg över bron med ett par nya Snapsar i fickan...Nej fan Snapsdrag var det i silver, inget annat! Nähä ni, tro inget annat!I andra kastet vände det något bakom draget och i tredje small det till och resultatet syns här, så vackra dem är..det är inget fel på fångstmannen heller för den skuld! Det är inte varje dag man får 4 kilo silver i handen!

Havets silver, ett praktexemplar av en Havsöring!


Trodde ni en räckte för Da Man? Glöm det, Liljan svängde ut en Snaps till och vinglade in denna också och sen gick färden hem till burken, för att upplysa mig om hans förehavanden på Öland igår eftermiddag. Jag svarade att idag, står det en 5:a och väntar på honom och vi får se vad som händer under helgen, jag om någon blir inte förvånad, om det dyker upp bilder på en större silverpil från östra sidan av Öland. Snaps verkar fungera överallt!








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.