måndag 17 mars 2014

Obs! Ett varnande ord från Logan Nilsson.

Logan hade läst mitt inlägg och reagerade över Tigerräkorna jag använder till Abborrfisket. Jag använder kokta Tigerräkor, då de blir bättre konsistens och färg. Logan gav mig följande länk och jag ber er ta detta som ett varningens ord och ni får hela mejlet.

Tja.
Läste lite i bloggen din om centerpin rullar, har själv en TFG o kan klart rekommendera den jätte bra spinn på den. Har inte fiskat med den än men för det priset känns den kanon.

Sen det andra, jag såg i din Predator blogg om abborrmete, kan ju lägga in ett varnings ord där.
Läste om Tigerräkor är dom rå o man fiskar med dom kan dom ställa till ett riktigt helvete!
http://www.svd.se/nyheter/inrikes/virus-hotar-svenska-skaldjur_4313253.svd

Mvh Logan 

Jag tackar för detta Logan, bra att vi fick fram detta, för virus har vi redan så det räcker både i våra vatten och på land. Ha det gott och skitfiske på dig. / Luis 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.