måndag 31 december 2012

Gott nytt år på er alla!

Nöjd med fisket det gångna året? Vad kunde du ha gjord bättre? Vad blev inte av? Ångrar du det nu? Hade du för stora mål? Du ser, det finns många frågor du kan ställa dig innan 12 - slaget i kväll.

Det är bara du, som kan ändra på ditt fiske, ingen annan! Analysera förra årets fiske och ändra det som ändras bör och ha en bättre säsong under 2013. 

Ta fisket för vad det är, allt handlar inte om Hardcore Piking med grabbarna, jo ibland, men glöm inte att lyfta upp blicken från flötet, kanske ser du Havsörnen?

Glöm inte att ta med barnen eller en av kvarterets pojkar, han som i flera år, med längtansfyllda ögon, har sett dig dra iväg med trailern, ta med honom! Njut av naturen, solens upp - och nergång och glöm inte den råa jargongen med Hardcoregrabbarna!

Den 1 januari 2012 hade jag 155258 besökare på bloggen här och nu, 364 dagar senare står räkneverket på 233423 besökare och dessa siffror säger mig klart och tydligt, att jag gör något bra. Jag vill tacka er alla för detta och fortsätt med att mejla mig dina frågor mm, jag svarar så fort jag hinner.
Ät gott i kväll, festa loss, men ta det lugnt med spriten och fyrverkeriet, det finns en dag i morgon också, var hjärnan och fingrarna ska vara hela.

Lagom är bäst var det någon som kläckte ur sig en gång i tiden, kanske med sprit, men inte när det gäller gädda!
Med dessa ord vill jag tacka er alla för det gångna året och önska er ett riktigt gott nytt år, ett nytt år med massor av framgånger. Vi ses här, Tack så mycket!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.