lördag 23 december 2017

God jul och gott nytt år till er alla!

Jag hade planer för ytterligare ett gäddfiske, men tyvärr rann tiden iväg och jag hann inte ut. Så blir det tyvärr ibland, men ett pass eller två får det bli under mellandagarna och så får vi se vad som händer då. 

Jag ska passa på att tacka all för er medverkan, era frågor mm och jag hoppas ni fortsätter med att titta in då och då och att ni ställer frågor. Tänk på att ingen fråga är för dum, vet man inte eller är lite osäker på något, så är det bara att fråga och jag ska göra mitt bästa för att hjälpa till.
Merry Christmas to all of you.
Så stort tack till alla för det gångna året och med dessa slutord vill jag önska er alla en riktig god jul och ett gott nytt år och må nästa säsong bli din bästa. Luis Rasmussen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.