söndag 4 december 2011

Snart står det 150 000 på besöksräknaren!

Jag trodde aldrig i min vildaste fantasi att denna blogg - och karpbloggen skulle bli så populära, som de nu en gång har blivit! Jag menar 150 000 besökare på en vanlig fiskeblogg, sug lite extra på den karamellen, det är en enorm siffra på bara 2 ½ år och det visar att jag har gjord något bra eller träffat mitt i prick i det, ni söker inom dessa två typer av fiske. Jag är otroligt glad för detta och uppskattar era besök väldigt mycket och ett Tack, är tyvärr bara ett fattigt ord och det ända jag kan göra, är att fortsätta i samma stil and keep up the good work. Stort tack till er alla, stora och små, gamla och unga! Har ni frågor och söker svar, så mejla mig och jag ska hjälpe er så gott jag kan!

Floatledgering, ett av de bästa sätten att fånga gäddan.











Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.