fredag 19 augusti 2011

Ny bok av Mick Brown.

I dagarna kom Mick Browns nya bok: Professional Pike Angler och det är hans fjerde alster från hans penna. Här samlar han 40 års fiske och erfarenheter efter Gädda, allt från sina älskade drains till enorma vattenytor som vår egen Östersjön, allt finns där.Mick Brown har lyckats med det mesta inom predatorfisket och kan livnära sig på sin hobby, det är mer än vad jag kan säga. Jag har lika många år på nacken, men man får snällt jobbar hårt för pengarna och det är som en del har sagt till mig: Du bor i fel land Luis! Kanske det vad vet jag, jag är ganska nöjd med livet som det är och nu ska jag läsa vidare. Vädret är grått, regnigt och surt ute och då passar det bra med en god bok till kaffet.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.