onsdag 17 augusti 2011

2 års dag för bloggen!

I dag är det 2 år sedan jag startade upp denna blogg, tanken var att lära ut så mycket det går och att det skulle bli en del besökare och båda dessa tankar infriades på ett bra sätt. Inte trodde jag att över 64 000 besökare per år skulle finna detta intressant, men så är det och det är väldigt glädjande för mig och jag hoppas det fortsätter i samma takt i många år framöver. Fortsätt att ställa era frågor, jag hjälper er så gärna och ingen fråga är för dum. Var inte blyga, skriv och ni får ett svar så fort jag kan och har möjlighet. Sprid gårna ut att bloggen finns och vill ni länka till mig, så är det fritt fram.Snart står hösten för dörren och den första frosten bitar i tårna, då är det dags att sätta sig i väntan på tjocka damen som har vuxit sig stor och fett under sommaren och nu bara väntar på dina beten. Ha det gott allihopa och skitfiske på er, vi hörs snart igen över något Pikey.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.