onsdag 20 juli 2011

120 000 besökare!

En sanslös siffra för en blogg inom sportfiske och jag kan bara tacka er alla som är inne och tittar, ni är otroliga. Sen är det inte den farten på bloggen som jag och många önskar, men det är lågsässong för mig när det gäller gäddfiske och jag hoppas ni förstår detta. Jag kommer tillbaka igen med dagliga inlägg, var lugna, det kommer! Under hösten kommer det förhoppningsvis att bli lite mera recensioner av grejor, ett par större grejor hur allt en gång i tiden började för min del och som alla vet, så går hösten snabbt över i vinterfisket och isfisket och där kommer det att gå hett till i vinter vill jag lova. Så stay tuned, titta in ibland, det kommer saker, fast inte varje dag. Stort än en gång till alla besökare!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.