lördag 25 juni 2011

Welcome back!

Hej! Hoppas allt är bra med dig efter Midsommarfirandet, själv tog jag det väldigt lugnt och man mår toppen idag. Det är nog det bästa för oss lite äldre stötar, man gjorde sitt i ungdommen och det räckte nog till hela livet i lite till.Till er som fortfarande är kvar i dimman, som inte är pigga som Mörtarna och som har en Bad Hair Day, kan jag bara säga ta det lugnt, ligg pall, det löser sig. Gå genom kvällens aktiviter och kanske är det någon som behöver en ursäkt eller en kram av dig?
Vad händer på fiskefronten? Inte mycket kan jag säga, jag väntar på en del grejor, som vi ska titta på senare, hur mycket av detta som är till gäddfisket vet jag inte riktigt än, men vi återkommer i ämnet så snart det kommer och det borde ske denna vecka, som vi gå in i eller nästa.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.