söndag 19 juni 2011

Skinnets små skickliga skissar!

Det dröjde inte länge innan jag fick tillbaka första provet på hans skicklighet och gäddan var klar. Jag ritar en del själv, men det är allt för länge mellan gångerna och jag vet hur svårt det är. Jag fattar inte hur David får till det så snabbt, jag kan hålla på i flera veckor med ett karphuvud som exempel eller liknande. Bedöm själva, visst fan är hans skissar fräcka eller hur? Sen kan man jo hålla på i evigheter med att finputsa det hela, men får ett par timmars jobb, är det väldigt bra i mina ögon.


Vill du veta mer om David, kan du besöka hans blogg: http://www.mete4life.blogspot.com/ där hittar du lite om hans fiske, Tattoos, foto mm.


Jaffa var den första fisken han skissade av och det blev väldigt bra. Man kanske skulle ge sig på något, nu var man ändå bara ligger hemma och hostar och snyter sig? Det är jo ett väldigt bra tidsfördriv och ibland får man till det rätt bra.


Jag får se hur jag gör, jag har lite annat att göra, typ pilla bland grejorna, planera mitt gäddfiske, sen ska jag skaffa livebaits och deadbaits för vinterfisket och höstens eventuella fiske. Jag ska jaga en liten billig plastjolle eller om det går att låna en av någon under hösten. Det skulle funka med en Carphunter 280, men dem far jo som fan på ytan under lite blåsiga dagar, jag löser nog detta på något sätt.








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.