fredag 24 juni 2011

Trevlig Midsommar på er alla!

Jag tillönskar detta till er alla och det blir med lite bilder från Coachen samt lite tips från Slynan, den största bitch man någonsin har skådat. Vad kan han ha för tips, inget vettigt eller? Vi checkar hans lista och hoppas att ni alla får en trevlig kväll och att morgondagen bjuder på ont i håret, samt ett svidande brunöga, när alla Sillarna ska ut igen ;-).Drick inte för mycket, en sådan här är lagom för Bengt och han får ta den över hela kvällen. Ett år svepte han ner hela och ...du gode gud i helvete vad det såg ut i Trekånten dagen efter och hos grannen, det liknade......nej, ta den sakta och fint!

Denna är rena livsfaran för den danska delen av våra firande, för mycket och danskarna börjar flyga runt på egna vingar och det kan bli dyrt, väldigt fort. Hela hem har förstörts och det fanns stora risk för klämskadar.....nej, aldrig mer!

Fint ska man dofta enligt Coachen Bengt och jag har valt dessa tre Hugo Boss, den först heter Man, det passar mig bra. Lacoste har jag för mina beten i och med att det finns en krokodil på burken, så är den effektiv för krokodiler och den finns alltid i bakfickan på Midsommarafton, slutligen en annan Hugo Boss som inte hade något namn, den ska vara effektiv mot mygg, knot och även mot lösa och dåliga kärringar enligt Bengt...tur man har Carryall för allt man ska ha med sig denna afton.

Don´t drink and drive! Om du du ska köra, så gör det på privat mark och endast med små maskiner som denna. Bilden är tagit framifrån för att maskinen ska synas, det gjorde den inte enligt Bengt, när man tog bilden bakifrån....man påstod att min fina rumpa döljde halva maskinen, vilket jag starkt motsätter mig. Snuten såg mig ganska klart och tydligt i en fart av 80....Bengt bara ljuger och jävlas med oss som har en enkel siffra fel....jävla BITCH!

Tänk på att livet går vidare och att det kommer en morgondag, ta det lugnt med spriten och ät inte för mycket Sill, jo mera fisk du äter, jo mera klarvatten måste du ha i dig för att dem ska kunna simma. Två Sillbitar till en 75:a Renat är en lagom propotion och då mår alla bra på midsommarafton och med dessa ord vill jag er önska alla en trevlig midsommarafton med eller utan Delirium Tremens dagen efter.












Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.