tisdag 26 april 2011

Nu är det nära 100 000 besökare!

Det kanske sker i dag eller i morgon, att jag kryper över denna otroliga siffra, vad gäller en blogg om sportfiske? Flera har redan gratulerad mig och talad om att man inte hittar någon blogg som ens är i närheten, vad vet jag? Jo, jag vet att jag är väldigt glad för era besök och det visar bara att något i det hela, ligger helt rätt i tiden, när det gäller rovfisket. Karpbloggen går också bra och den är snart uppe i 70 000 besökare och även det är enastående med tanke på antalet karpfiskare i landet. Jag kan bara buga och tackar er alla för detta och jag kommer självklart att fortsätta med mitt bloggande, så länge jag kan, vill och har något att skriva om. Det lär räcka ett tag till eller som en vän sa till mig: Har du lika mycket att skriva om Luis, som du kan kackla, då når du miljonen besökare inom några år! Vi namnger inte denna person, förrän vi har nått hans uppskattade mål ;-)













Jag tar ytterligare lite Engelska Pikes, som togs under våren med olika döda och levande beten. Ni känner igen en del av fångstmännen från gårdagens inlägg, 5 härliga gäddfiskare som tar ledigt under mars för att bedriva sitt fiske efter stora gäddor och de lyckas rätt bra, får man säga. Själv är man tillbaka i den lite gråa vardagen, fast solen skiner från en klarblå himmel, påskledigheten bara rusade iväg och det går så fort, när man har roligt. Jag hann dock planera mitt fiske efter rovfisk under helgen och jag hoppas att man kan landa några av dem tilltänkta målen under sommaren. Just nu står jag med trädgårdsarbete till upp över gatulampan utan för tomten, men så blir det, när man ska fiska karp tills isen lägger sig och sedan blir sjukskriven en längre tid under våren. Det ska vi rätta till denna vecka och sen ska det blir lite mera fart på fisket.










2 kommentarer:

  1. Grattis,och hatten av Luis!
    100.000 tusen på så kort tid är inte illa pinkat:)
    men man förstår varför. enligt mina
    beräkningar kommer min räknare slå över100.000
    runt år 2017:D
    Ha det....
    Mvh Zsolt

    SvaraRadera
  2. Man tackar Zsolt! Jo, detta var verligen roligt! Nu återstår att se om du får rätt i din uträkning ;-)

    SvaraRadera

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.