måndag 25 april 2011

Hej igen!

Nu är man hemma igen efter en 36 timmars karpfisketävling som inte riktigt blev så lyckad för Bengts och min del, en tappat karp var allt vi kunde komma med under dessa timmar. Men det är bara att bryta ihop och komma igen nästa år. Jag skulle ha bloggat igår kväll, men jag hade lite andra sysslor som var viktigare och det är samma visa i dag, så jag ger er bara lite bilder på en del Engelska gäddor från vårens fiske overthere. All adessa har tagit på livebaits i olika vatten, allt från små dammar till större sjöar och båtfiske.















Alla fina gäddor med vikter över 20 lb, man blir onekligen sugen på gäddfiske, men mitt karpfiske går före och nu är det full rulle överallt. Det innebär tyvärr att jag inte kommer att blogga lika ofta en tid framöver, men ha ögonen öppna, det kommer saker med jämna mellanrum som du som gäddfiskare och fiskare efter olika rovfiskar inte ska missa. Bland annat en del recensioner på grejor från Piscari och TF Gear´s stora utbud av grejor, som jag tittar närmre på. Jag bloggar för Piscari på deras webbsida och jag kommer inom kort att få en egen sida var du kan läsa om deras varor som jag har kollat i sömmarna och testad. Tycker du detta är intressant, så går du in på http://www.piscari.se/ och kollar läget. Glöm inte att deltaga i deras fototävling var du kan vinna fina priser!











Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.