onsdag 3 april 2013

New Make Over på Crocodile News!

Jag har gått och väntat några dagar på att brevbäraren, skulle komma med nummer 1 av Crocodile News och idag hände det och med spänning öppnade jag brevet.

Ny Lay - out och det blev verkligen bra och och nu sved det än mera i mig, på grund av, att jag tyvärr missade deadline för just detta nummer, men jag ska skärpa mig till nästa deadline, jag lovar!
Det finns dock gott om bra läsning i detta nummer eller vad sägs om Gäddfiske i Kanada, med över 900 gäddor, vad händer i huvudet på The Pike Father eller Adis Mesic´s fiske, en Norrköpingsbo med 60 stycken 10 + gäddor under bältet!

Du har även artikeln Hur lurar man gäddan, var 8 av våra stora gäddfiskeprofiler går genom, vad som behövs, för att bli en duktig gäddfiskar och hur dem lurar stora gäddor, samt en massa annat nyttigt.

I morgon ska jag göra ett reportage hos Jaktia butiken i Kosta och det kommer du att se mera av här under helgen, jag delar upp det hela, så både gäddfisket och karpfisket täcks upp och du kan besöka båda mina bloggar och ta del av detta besök.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.