torsdag 1 november 2012

Det finns en ganska stor.......

... efterfråga kring min bok och den blev inte mindre av de två senaste storys som jag lade ut på bloggen. Jag har fått massvis av frågor om jag har boken till salu o s v. Svaret är nej och jag får be om att kontakta Förlaget Settern på telefon 0435 - 800 50 och höra om de har den kvar eller kanske de borde trycka upp flera böcker.

Boken: Så fångar du Storgäddan kom ut eller i min hand den 23 september 1998, så den har några år på nacken, men mitt fiske efter gädda bedrivs på samma sätt fortfarande och boken handlar om det mest inom gäddfisket, kanske ismetet har dragit iväg på ett effektivare sätt.

128 sidor med gott om bilder, tips, ritningar och kortare fångsthistorier om hur fiske gick och vad som fångades. Jag kan inte hjälpa er, men kontakta förlaget, de kanske kan hjälpa er.






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.