fredag 19 oktober 2012

Eddie Turner´s Nanobiter!

Jag fick se dessa in action härom dagen, men hade tyvärr inte min kamera med mig. Men som alltid när det gäller ET grejor, så är det tal om kvalité och prestanda som ligger i topp.
Vi har här ett larm för predatorer och det visar självklart både runs och drop - backs, larmet är totalt vattentät och du missar inte ett napp med det ljudet och du har även en väldig bra indikationslampa, som visar direkt om indikatorhuvudet går upp eller ner.
Man sätter larmet på den bakre banksticks och fästet är två kraftiga Terry clips, så larmet sitter ordentligt fast och flyttar sig inte.
Det finns flera olika färger att välja mellan, när det gäller indikatorhuvudet och linclipset kan fiskas glidande eller fast på linan mellan de två antennorna, som utgör lineclipset.
Storleken är endast 50 x 50 mm och det är inte mycket för ett larm och jag ska nog införskaffa mig 3 - 4 stycken. Jag återkommer i detta senare!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.