lördag 26 maj 2012

Sorry, jag har inte glömt er!

Jag står i jobb upp till halsen just nu och den lilla friheten jag har, spenderas på karpfiske. Värmen gör gäddfisket mindre intressant just nu för min del och jag hoppas ni har överseende för detta.

Som ni kanske vet, så har jag blivit skribent för Crocodile News, som är Svenska gäddklubbens medlemstidning och i nästa nummer kommer det en artikel om små bortglömda vatten eller vatten som alla ratar. Vi har alla ett litet dyhål i vår närhet var ingen fiskar och där växer gäddan!

Du får tips om hur du fiskar i dessa dammar, bäckar mm och hur jag går tillväga, jag kommer även i framtiden, när tid och features finns, att blogga på Gäddklubbens sida, så är du inte medlem, så bli det nu.
Under nästa vecka kommer jag här på bloggen, att ge dig en ordentlig recension på Wychwood Agitator Predatorspö och det är superfina spö till bra priser, som har fått fina lovord från många ägare.

Jag tänker gå ett steg längre med en noggrann studie av dessa spö med bilder, för - och nackdelar, användningsområden mm. Vill du titta på spöna eller kanske redan nu köpa dem, så går du bara in på www.metebolaget.se

Du är bara ett par tre klick från ett av Sveriges bästa utbud av Karp, Predator och Specimengrejer, så ta en titt hos metebolaget, var jag bloggar och ge tips, recensioner mm.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.