tisdag 25 oktober 2011

Vad är det som händer?

Bengt ringde, ni vet Slynasatan i Trekånten och undrade om Staffe var en sådan där AA ni vet anonym alcoholic? - Hur fan ska jag veta det? Jag vet dock att Pär Slatten..k blev skickad till Tyskland efter öl och sprit och väl hemma i mörka Smålandsskogen förbyttes dessa djävulens drycker mot blysänken! Så Bengalängan och jag kan bara konstatera att Staffan nog är en AA och Pär är langare av stora mått, Bengt är komplett idiot och jag ....jo jo du!Två gånger han har varit nykter tror vi! Denna gång vid Linnéahavet stränder var har i minusgrader tog denna fisk som kallas karp. På frågan vad den vägde svarade han - 6 pack och jag lade på luren! Kolla ögonen...öh på Staffan alltså!

Här vete i fan om han inte är dyngsur, hela fan lutar och hur det gick efter bilden på den fina Abborren, det vet vi inte, men han lyckas dock ta fina fiskar, fast han är medlem i team NGTO i Nybro. Bengt, get a life och lycka till med nya gäddpåken!






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.