torsdag 1 april 2021

Glad Påsk!

Jag passar på att slänga in en ruska med liljor och önskar er en Glad påsk. Fisket har inte varit lätt denna vår, isen gick och gäddorna passade på att leka direkt, jag har varit ute flera pass utan resultat och leken pågår överallt och jag är definitivt den sista som ska störa dem i kärleksakten!

Tyvärr gick det hela så fort och det känns lite som det är över för denna del av året, men det finns andra predatorer som jag ska jaga inom en snar framtid och det och mycket annat kommer ni att få ta del av.

Jag önskar er en riktig fin påsk och hoppas ni kommer ut på fiske, ta hand om er och ta hand om gäddorna, som är så sårbara i dessa tider! Skitfiske på er och håll avstånd mm.
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.