lördag 24 december 2011

God jul till er alla!

Jag vill passa på att önska er alla en god jul och ett riktigt gott nytt fiskeår, jag ska samtidigt tackar er för alla frågor ni har ställt, dem fina vitorden mm. Vi är på väg mot isfiskesäsongen och det gör att det blir tätare mellan inläggen här på bloggen, som ni vet har jag fiskat karp hårt in i det sista och gäddfisket har kommit lite i skymundan. Får vi bara lite vinter längre fram, så kommer det självklart flera inlägg och bloggen blir mer intressant.
Fortsätt med att titta in och ställ era frågor, ingen fråga är dum, löjlig eller tjatig, vi har alla frågor och söker svar, kan jag bara hjälpa dig lite på vägen, så är det ett stort steg i rätt riktning. Dock har jag lyckats bra än så länge och tänker fortsätta med det. Stort tack till er alla som besöker bloggen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.