torsdag 28 juni 2012

200 000 besökare!

Vilka siffror för en vanlig fiskeblogg, som inte ens har 3 år på nacken än, det sker först den 17 augusti! Jag är väldig glad för att ni hänger på, jag vet att det har varit lite slappt med inlägg under en ganska lång tid och jag ska bättre mig väsentligt.

Dessa långa uppbehåll var inte meningen, men som ni vet, så är det karpfiske för hela slanten, men jag kommer inom kort med ett flertal recensioner och jag hoppas ni är med mig.

Jag vill passa på att tacka er alla, som visar intresse, ni är helt outstanding och det ska bli spännande och se vad vi har för siffra på 3 årsdagen den 17 augusti.

 Det kan faktiskt röra sig om ett snitt på 70 000 besökare per år och det är banne mig inte dåligt. Stort tack till er alla!
Jag vet att semestern står för dörren, sammankomster med familjen, resor, besök mm, men kanske också lite tid till en del Predatorfiske och bland arterna, finns det mycket att välja mellan.

Ål, Gös, Gädda och Mal, är alla arter, som man kan satsa på under semestern och då främst under nattfiske, som är så otroligt spännande.

Fiske under dagen var Abborren, Gäddan och även Gösen hugger, har också sin stora tjusning bland många. Men det där med en fiskbit på kroken, en sommarnatt är lite mera spooky, då man aldrig riktigt vet vad som har tagit betet.

Med dessa ord vill jag önskar er alla en trevlig sommar och tacka än en gång för att ni tittar in på mina bloggar, håll utkik, snart kommer mina recensioner på lite av varje och kanske stoppar jag in en firre eller två på vägen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.