lördag 16 juni 2012

Lite konstverk från Stefan Jarl´s hand!

Här snackar vi om kvalitet och ett gediget arbete från Stefan Jarl och jag har redan beställt det som jag ska använda av hans handverk och jag tycker du ska göra det samma.

Jag bifogar Stafan´s melj som kom under dagen och det är bara att njuta av dessa bilder.

Hej Luis ! 

Här kommer bilderna på mitt hemgjorda drifter flöte som jag lovade. Gjort lite förbättring av orginalet med större segel och stammarna i kolfiberrör, så ska mycket till innan man knäcker dem. 

Skickar med bilder på lite annat hemma gjort som en twiddling stick o hemma gjorda sunk floats också. Inte så krångligt o göra saker o ting själv, om man bara vill o tycker det är kul. 

Ha det gött o skitfiske önskas  ! MVH Stefan Jarl Motala.  Dina deadbait flöten på bilden, markerflötena snart klara med. :-) 


The Drifter. 
Ett par Drifterfloats varianter. 
Twiddling Stick för att tvinna ihop dina wirer. 
Sunk Floats i lite diskret färg. 
Deadbait Pencils eller som Marker floats. 
Mycket fina och ett gediget hantverk!

Jag hoppas Stefan snart dyker upp i Nybro med stora lådan, det är flera som väntar med spänning och en fet plånbok - You´re welcome my Man!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.