onsdag 22 december 2021

God jul och gott nytt år!

Mer fiske efter Gädda än senast blev det inte, det kalla vädret kom tillbaka och det tog stopp! Jag vill passa på att önska er alla en riktig god jul och ett gott nytt år och tacka er för det gångna året, fast det finns några dagar kvar.

Mitt gäddfiske under det snart gångna året, blev inte riktigt som jag hade tänkt, då än en gång blev det karpfisket som tog över och ni läsare blev kanske lite lidande? Ni har dock besökt bloggen ofta, vilket jag är tacksam för och jag ska blogga oftare framöver, jag lovar!

Jag ska även passa på att tacka för alla frågor, som ni ställer och tänk på att ingen fråga är dum, vet man inte, så söker man och jag gör mitt bästa för att lösa eventuella problem och svara på alla frågor, så fort jag kan. Fortsätt att ställa frågor, vi löser det mesta och med dessa ord önskar jag er skitfiske och varnar lite för isen om ni är ute. Tack för 2021, vi ses snart igen! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.