söndag 27 december 2020

God fortsättning!

Jag ska passa på att önska er alla en god fortsättning och tacka er för alla mejl, frågor, lovord och kommentarer, under det gångna året som snart ebbar ut.

Jag skulle vilja säga mitt om läget just, men vill inte upprepa vad jag nyss skrev på karpbloggen, ni får läsa det där. En sak är dock säkert, i allt detta som pågår, nämligen att vi kommer att klara det och vi kommer att gå mot ljusare tider, men det kommer att ta sin lilla tid, innan vi är där!

Vi går mot ljusare tider, tro mig!
En ny och spännande säsong stundar och jag hoppas att ni har era planer och målsättningar klara och jag hoppas att ni lyckas med dessa, kanske inte alla, men så mycket som möjligt ... Vi jagar jo levande varelser, så man vet aldrig  riktigt.

Mitt eget gäddfiske under det snart avslutade året, blev inte vad jag hade tänkt mig, det blev lite väl många blankpass för min smak, men det skall jag definitivt försöka att ändra på under 2021!

Det kommer att bli en del blankpass under den kommande säsong, men det gör inget, jag är jo van! Men jag vet att det kommer att bli en eller flera större gäddor, när jag väl har knäckt ekvationen och för eller senare, så dyker rätta damen i grön kappa upp och hon får agera fotomodell.

Kanske blir det en ny tuff säsong? Men skam den som ger sig och då får jag bara nöta vidare tills vi träffas och med dessa ord, önskar jag er alla en god fortsättning och en stor portion skitfiske, som räcker året ut! Stort tack än en gång!
 

5 kommentarer:

  1. Gott nytt år på dig Luis! Keep up the good work med bloggarna! Det är här jag tittar först om man är på jakt efter lite inspiration eller annat matnyttigt! Det uppskattas nått enormt!

    Mvh // Erik

    SvaraRadera
  2. Gott nytt år på dig Luis! Keep up the good work med bloggarna! Det är här jag tittar först om man är på jakt efter lite inspiration eller annat matnyttigt! Det uppskattas nått enormt!

    Mvh // Erik

    SvaraRadera
  3. Gott nytt år på dig Luis! Keep up the good work med bloggarna! Det är här jag tittar först om man är på jakt efter lite inspiration eller annat matnyttigt! Det uppskattas nått enormt!

    Mvh // Erik

    SvaraRadera
  4. Tack detsamma Erik!
    Kul att jag kan skapa lite inspiration och framför allt att det uppskattas. Jag ska självklart fortsätta och jag hoppas att det kommer frågor mm i samma omfattning som tidigare år. Tak än en gång!/Luis

    SvaraRadera
  5. Luis gott nytt år på dig, har följt dig länge på denna blogg och måste säga att du är grym på det du gör. Man lär sig alltid något nytt, fortsätt med det du gör! 😊👍

    SvaraRadera

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.