fredag 17 augusti 2012

Bloggen fyller 3 år i dag!

Det är i dag tre år sedan jag skrev första inlägget på denna blogg och syftet var att inspirera och lära ut det lilla man kan om gäddan och fisket efter denna, vår sötvattenkrokodil.

Jag ser genom besökarantalet att jag lyckades med detta, ni är fantastiska! Vi har 211 130 besökare på denna korta tid och det är sanslöst i mina ögon, med tanke på att mitt motto då - och vad det fortfarande är, att kan man bara en person något eller få en matfiskare till Catch and Release, så har man uppnått sina mål.
Jag får massvis av frågor, massor av fina vitsord om bloggen o s v och jag är väldigt glad för denna uppskattning som bloggen har givit er och det ska fortsätta så länge jag bara kan hasa upp mig på stolen och starta burken. Stort tack till er alla! / Luis

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.