tisdag 2 november 2010

Savagear 4 Play Soft.

Denna ska vara bra enligt många experter och det är nog så? Jag har ingen aning, jag har inte testad dem och jag metar mina gäddor! Men det mesta som kommer från Savagear är bra grejor och jag tror att dessa blir minst lika hetasom den hårda 4 Play.
6 heta färger, då borde du kunna hitta din favorit!
Det verkar som att den kommer i tre olika storlekar.

Man har testad dem i UK och som synes, så gick det bra! Jag undrar vilka tyngre ämnen hunden går på ;- D


Även dem randiga rovriddarna tycker om den mjuka modellen av 4 Play! Jag vet inget om priset eller om dem finns här i landet än, men dem kommer!




2 kommentarer:

  1. Dom har väl fått in dom i Kalmar tror jag. Han har iaf en uppsättning under disk. :-)

    SvaraRadera
  2. Dom grabbarna därinne har mycket roligt under disken ;-) Jag är lite sugen på att prova dem, inte för att jag är nogån spinnfiskare, men dem kan nog rädda en dag från en blankning. Hur går det med ditt gäddfiske?

    SvaraRadera

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.