söndag 21 februari 2021

Minnen från förr!

Fotot som skulle ha prydd min boks framsida!?

Svullo R.I.P och lilla jag gör tummen upp för gäddorna!

Kista mässan 2014.

Hel Makrill klockan 06.00, en svinkall morgon.

Ett paradis för gäddor i alla storlekar.

Fiske i mörke ger oftast större fiskar i håven.

Jag började fiska gädda i 8 års ålder 1967!

Vart finns dessa? Lilla flaskan ska i den stora och sen skakas.
2 ml per betesfisk och du har fångstgaranti om det finns gädda!

2080 gram, en firre som aldrig går i glömska!

Drop-back .... Spännande ...

Än mera spännande ... stor eller liten?

Inte största jag fått, men en fin fisk från ett litet vatten.

Nu får det räcka med bilder på ett tag, nästa gång vi ses, så blir det lite kring flötestrolling mm och till dess, önskar jag er alla skitfiske! Se upp med isen, nu var värmen kommer och ta det försiktigt, nu var smittan än en gång ökar! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.