torsdag 22 augusti 2013

Berkley Gulp oljor för predatorer.

Med min erfarenhet av oljor för diverse predatorer och mina och grabbens tester i varma vatten, inte kalla! Så kan du lugnt använda dessa i jakten på Gädda, Gös, Malen och Ålen m fl, dem fungerar bra.
De är gjorda för karpfisket och jag vet inte om dem koagulerar i kallt vatten, så du får prova dig fram. Vi har provat Liver Oil och Fish Feed Oil och det har minsann lockat fram en och annan gädda till deadbaits ...
... likaså har Sardine Oil och Salmon Oil som jag personligen är dem bästa av dessa fyra nämnda. Men igen, prova dig fram, oljors funktion kan skilja från dag till dag och framför allt från vatten till vatten.

Jag tror inte att dessa oljor är så dyra, har på nuvarande tidspunkt inte priserna på dem, men dessa flaskor är på 250 ml och det räcker till 250 deadbaits, om du som jag använder, 1 ml per fisk och du bevarar dem bäst i kylskåpet mellan dina fskepass.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.