fredag 10 december 2010

Roach in Da House!

Yes Baby! Då kom det lite livebaits Bengt. Priset 200 kronor för 60 stycken med blandade storlekar, det är kanonbra. Bengt och jag ska dela på summan, vilket innebär att han är skyldig mig 1800 spänn, jag ska inte betala strömförbrukningen för att hålla dem vid liv.Det blev skitbra och jag ska passa på att tacka för en bra deal. Dem går lite trångt, men det ska jag snart ändra på med en extra tunna.
Ett par mindre akvariepumpar är allt som behövs för syresättningen och hålla hinken isfri. I morgon ska slynan och jag ut i naturen och sitta och ljuga lite för varann, sen kanske det börjar dra i pimpelspöet också och då har vi haft en lyckad dag.
Vart vi hamnar har jag ingen aning om, men det skulle vara skönt om isen har byggt upp sig lite under veckan, annars vet jag inte vad vi hittar på, kanske fiska från en brygga eller liknande?
Ut ska vi och man ska utsätta sig för en KIA, en bil som Bengt har köpt. Han hämter mig vid 08.00 och jag kommer med lite i morgon hur vår dag gick, om jag nu inte dör innan första korsningen.......

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.