fredag 31 december 2010

Ha en god kväll allihopa, snart stunder nya tider.

Ska bara sticka in här och önska er en trevlig kväll och samtidigt önska att ni får en oförglömlig säsong under det nya året, som bara är några timmar från oss. Nya tag och nya fiskar, visst ska det bli spännande och se vad 2011 kan ge. Jag kommer att satsa en hel del på ismetet efter gädda under årets början och det bör kunna lyckas att knipa en större fisk och senare kanske även lite mete i öppet vatten efter en större gädda.Vi går mot bättre tider med öppet vatten, men tyvärr lär det dröja innan vi kan lägga ut ett bete med spö och rulle. Jag kommer att blogga vidare här, bloggen är populär och är det något som just du tycker fattas eller som jag bör ta upp under nästa år, så är det bara att höra av sig till mig. Bloggen är bra, men allt kan göras bättre, tack för ert stöd under 2010.
- Hur många gånger har jag inte sagt till dig Pär, att du måste ge lina när fisken drar? Frikoppla rullen och simma tillbaka, så ska jag lyfta upp dig, var du hör hemma!
See ya all in 2011!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.