måndag 12 april 2010

Lite av varje!

Jag hittade en del gamla bilder i datorn och dem lägger jag ut. Det är krok jag använder, en del sunkfloats och ett flöte för nattfiske. Det finns även en wire som mera känns som en spunnen lina, men jag vet inte om den tillverkas längre tyvärr. Eddie Turner har kommit med en ny doft för gädda och det är en Åldoft som jag ska prova till annat fiske.
Owners krokar är vassa, starka och du kan lita på dem!

Det råder kanabalism i den undre värld som synes!



Äggformade sunkfloat för olika användningsområden och ett nattflöte som går på små batterier.





Eddie Turners Mr. Softee. En 35 lb wire med 7 trådar som är väldig mjul och följsam.




Jag tror att denna kommer att göra succe både för Gädda och Bredflabben!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.