lördag 25 mars 2017

Predator 3000, fin och billig haspelrulle!

Sista rullen på ett tag och denna är riktig fin och den finns i 2 storlekar 3000 och den mindre 2000 och du hittar dessa rullar på Biltema! Jag vill säga häng inte upp dig på vart de köptes, det är inte relevant, utan kolla vad du får för 198 kronor och jag lovar att du blir förvånad.
Predatorrullen i 3000 storlek.
Jag ska låta bilderna talar, men du får en fin rulle med extra spole, dock ej aluminium, superskön gång, superstopp, stor linroller, hyfsat bra läggning av linan, Gear ratio 5,2:1, fällbar vev, bra grepp på veven, aluminiumspole, 9 kullager och en väldig fin bromsverkan.
9 kullager.

Vändbar vev och backspärren på undersidan.

Läggning av linan.

Infällbar vev.

Väldig fin frontbroms.

Stor lineroller.

Superstopp.

Linkapaciteten på 3000 modellen.

Bra grepp på veven.
Jag tror inte det kan bli så mycket bättre för 200 kronor, rullen är riktig skön att fiska med och jag har fiskat med dem under två veckors tid och har inga negativa anmärkningar,det är riktigt bra grejer och det till ett väldigt bra pris och jag har skaffat mig 4 stycken som ska testas hårt under denna säsong.

Jag återkommer senare med hur dessa rullar har presterad och som jag skrev i början, så finns det en mindre 2000 modell som passar suveränt för lättare specimenfiske, spinn, flötmete och feederfiske, mina 3000 ska få det lite tuffare framöver. Kolla på Biltema du också!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.