tisdag 21 maj 2013

Biltemas Braid!

För ett tag sen var jag på Biltema med grabben för att köpa lite drag till hans dragbox och jag ramlade över den mytomspunna braiden som fick så bra kritik.
Kolla på karpbloggen och se den bästa knuten för denna lite häpnadsväckande braid och läs om mina tester, jämförelsen med Power Pro och Strike wire, det är lite tankeväckande!
105 kronor för 200 meter, det är billigaste braiden på marknaden och jag tycker den håller alla mina mått och det säger inte så lite.
Jag ställer mig frågande till vem som tillverkar denna lina, hur kan den vara så lik linor som kostar nästan det dubbla, men har samma prestanda till ett betydligt lägre pris och 65 meter mer lina per spole. Check it out!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.